Sunday, January 13, 2013

Indonesian Idol 2012

my 'chasing dream' journey  begins by my auditioning in Indonesian idol. I recalled how my late babysitter love watching this show back when she was able to 'see'. I was hoping by performing in the idol stage, she could see me and smiled from heaven...

Skip the sad part! Back to the story..
The first audition held in some cities and i happened to go to Medan that time. It's nervewrecking, but somehow i managed to get the golden ticket. Around 20 finalists was choosen, get the golden ticket  and send to Jakarta to get some briefings, and more selections to come.









I didnt make it to final that time. But did i give up? The answer is no.
it rather emphasized my desire and passion that i indeed belong in the big stage.
And, so my journey continue..

4 comments:

  1. Kak wina ., aku suka kakak dari pertama aku lihat kakak ikut audisi indonesia idol . Nggak nyangka aja sekarng aku bisa tau blogger , twitter , fanspage kakak . Boleh daftar jadi fans setia :) salam kenal kakak

    ReplyDelete
  2. wina natalia memang sangat berbakat

    ReplyDelete
  3. makasih yah Septi, Vian. God bless u guys :)

    ReplyDelete
  4. Mbak wina salam knal ya.. Saya trio dari pekalongan jawa tengah, saya ngefans banget sama mbak wina soalnya karakter atau tipe mbak itu menutut aku hampir ada kesamaan, asik dan suka bercanda tertawa tpi klo lgi serius gk bisa di ganggu2.. Oh ya mbak tolong infonya dong klo ada loker di perusahaan mbak atau daerah btm dan sekitarnya soalnya q baru saja and contrak di salah satu perusahaan jepang di bekasi... Yaudah mbak wina salam knal aja yaaa
    Terimakasih

    ReplyDelete